: Απεικάσματα σκέψης: Ο τοξότης
Yπάρχει μια πικρή αλήθεια στη ζωή, που ανακάλυψα ταξιδεύοντας ανατολικά και δυτικά.

Οι μόνοι που πραγματικά πληγώνουμε είναι αυτοί που αγαπάμε περισσότερο. Κολακεύουμε όσους γνωρίζουμε ελάχιστα. Ευχαριστούμε τον περαστικό επισκέπτη. Ενώ χτυπάμε απερίσκεπτα όσους μας αγαπούν περισσότερο. 

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Ο τοξότης



Ο μυς του ματιού δεν κάνει σύσπαση
το μάτι εστιάζει με ακρίβεια τον στόχο
αυτός είναι ακριβώς μπροστά μου...
το χέρι μου σταθερό...
ο αγέρας ελαφρύς από εμπρός μου
η πιο σωστή θέση για τον κυνηγό!
Γουργουρητό έρχεται από το στήθος
γίνετε μάχη μέσα μου...
συγκεντρώνομαι ξανά!

στο μυαλό μου προσπαθώ να διώξω κάθε σκέψη
κάθε εξωτερική παρέμβαση
αχνίζουν οι ψίθυροι γύρω μου
πρωτόγνωρη η αίσθηση...
περισσότερο μόνη από ποτέ!

κρατώ το τόξο σημαδεύοντας τον στόχο και νοιώθω σαν την τεντωμένη χορδή
ο ιδρώτας αρχίζει να στάζει δίπλα από το μάτι,
το ματόκλαδο ακίνητο!
Δεν είμαι προέκταση της χορδής είμαι η ίδια η χορδή...
παιχνίδι με τον χρόνο!
Στιγμές και δευτερόλεπτα ατελείωτα... αιώνες στο άπειρο!
ανάσα και άπνοια μαζί!
Παλμοί καρδιάς που προσπαθείς να ελέγξεις
να μην αποσπάσουν την προσοχή σου
περιμένοντας την στιγμή...
περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή...
περιμένω στην αναμονή
αυτή την αναμονή που σε τσακίζει

περιμένω την σωστή στιγμή και τσιτώνω όσο και η χορδή του τόξου μου
είμαστε ένα εγώ και η χορδή και διαγράφουμε μαζί την καμπύλη μας
και κάποτε η στιγμή έρχεται...

έρωτας πόθοι επιθυμίες σκέψεις δονήσεις όλες μαζί μια έκρηξη
η στιγμή ήρθε...

η ενέργεια μαζεύεται όλη στην άκρη των δακτύλων
ξεχνάς τα πάντα και αφήνεις την χορδή ελεύθερη
όλο το σώμα μου εκτοξεύεται με απίστευτη ταχύτητα στον αέρα
τώρα ξέρω πως είναι...!

ξέρω πως είναι να απελευθερώνεσαι!!!
ελεύθερος σαν βέλος να σχίζω με την απόλυτη ταχύτητα στον αέρα
ένα ιπτάμενο βέλος...
σφυρίζει ο άνεμος δίπλα στ'αυτί...
δεν προλαβαίνω να σκεφτώ που θα καταλήξω
δεν ξέρω αν βρω τον στόχο
δεν το σκέφτομαι!

αλλά νιώθω την πιο όμορφη ελεύθερη αίσθηση!

δεν ξέρω που θα καταλήξω κι αυτή την φορά...
ίσως την πετύχω εκεί που το μάτι μου είχε επικεντρωθεί!
Κλείνω τα μάτια οραματίζομαι ότι βρίσκω τον στόχο
αισθάνομαι να χώνομαι μέσα της να σκίζω την σάρκα
και να κολυμπάω στην κόκκινη καρδιά της
εκεί το τέλος μου...
εκεί ο στόχος μου!

Εύχομαι αυτή την φορά να την βρήκα

εύχομαι

ελπίζω

εύχομαι να μην πήγε άλλη μια βολή άσκοπη!

Άσκοπα ξοδεμένη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: